Zmeraj pogosteje opažam dva svetova, dva različna bregova med blogerji – sponzorirani, ali ne? Včasih je blog veljal za spletni dnevnik, v katerega so zapisovali svoja mišljenja in prepričanja, prikazovali svoje razmišljanje in sproščali frustracije. Ideja o blogu se iz dneva v dan razvija, širi in povečuje – povpraševanje po bloganju pa raste. Tako kot se ideja o bloganju razvija, pa v ospredje leze tudi ideja o plačilu/honorarju, ki je v tem svetu očitno več kot dobrodošel. Iz klasičnega bloga smo uspeli narediti tako rekoč poklic, ki ga nekateri z veseljem opravljamo. Blog ni več samo portal z negativnimi in pozitivnimi mislimi, temveč marketinška stran z (iz mojega vidika) pogosto dobro reklamo. Blogerji nismo več samo ljudje s svojim mišljenjem, ampak influencerji po katerih se zgledujejo tudi drugi. Smo ogledalo samim sebi, s svojim stilom pokažemo bralcem, kaj nam je všeč, kje kupujemo, kaj je kvalitetno, kaj ni vredno omembe, kaj nas veseli in kaj nas teži. Torej, kdaj blog preraste v t.i. “biznis” je odvisno od vsakega influencerja posebej, nikjer ne piše, da mora tvoj blog biti izključno poslovna ideja, ali izključno peskovnik tvojih mišljenj – tvoj blog, je tvoj rezultat trdega dela, kreativnosti in odkritosti. Najpomembnejša lastnost blogerja je seveda iskrenost, odkritost, na katero se lahko obrnejo tako bralci, kot naročniki in nobena skrivost ni, da smo tudi blogerji plačani za svoj trud. Rezultat skupaj strnjenih misli in produkta v eni objavi, je lahko krasno spisan članek. Vsak posamezni bloger pa zase ve, ali je sponzorirana objava napisana samo zato, ker je sponzorirana, ali zato, ker mu je izdelek resnično všeč in bi zanj tudi sam odštel denar. Sprašujem se, zakaj bi morala biti sponzorirana objava tarča posmeha in kritike? A bi morali sponzorirane objave označiti za sponzorirane še preden jih napišemo? In ali bralci ločite lažno opevane produkte, od tistih iskreno dobrih?

DRESS & BAG: Zaful

ANKLE BOOTS: Humanic

JACKET: Zara

 

With love, Maša